tirsdag, august 18, 2015

Dagbok 2015: 18.august

Det vart blomkarse i år også, sjølv om den kom seint.

Klokka er 20.15, temperaturen ute er + 20 grader og vi har hatt ein strålande dag, med sol frå skyfri himmel heile dagen. Og eg har ikkje gjort mykje til nytte, berre vaska eit par maskiner med klede som har fått tørke ute.
Nils koka lange til middag og eg slo til med risengryns melkesuppe med rosiner, slik som det SKAL vere. Der Nils kjem ifrå var det strenge reglar for kva slags suppe som skulle serverast til dei ulike rettane. Til salt fisk skulle det vere melkesuppe. Det er sjeldan vi har suppe eller dessert, men av og til kjøper eg i hop for mykje melk.......
Mesteparten av dagen har eg brukt til soling og lesing av bøker, både på papir og lyd. No har eg berre nokre få sider att av ei bok som Margrete kom med i går.
Nils var til Volda før middag, til kontroll, og legen var så fornøgd med han at ho gav han namnet Stjernepasient. Det er vi sjølvsagt glade for, skulle berre ønske eg også var litt sprekare.
No håper eg at alle skular og lærarar hiv seg rundt og arrangerer skuleturar mens vêret er så fint-ein kan aldri vite kor lenge det varer.
Mykje bær på det einaste stikkelsbærtreet vårt, men dei er ikkje heilt modne enno.

Dette er yndlingskatten til Nils. Han får fisk kvar dag.

Denne rosa kjøpte eg i år; den heiter Nina Weibul.

1 kommentar:

Elin sa...

Veldig fine og fargerike bilete! Veks blomkarsen opp etter ein netting, eller veks den ned?

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...