mandag, juni 29, 2015

Dagbok 2015: 29.juni

Klokka er 21.00. Temperaturen ute er + 14 grader; det er vått og grått igjen. Har ikkje hatt mange soldagar hittil i sommar.
Det har vore ein noko rotete dag i pensjoheimen. Nils for ut for å fiske då klokka var 6.15, og det er tidleg for folk som ikkje legg seg om kvelden. Eg var oppe før 7. (Det skjer ikkje ofte). Då Nils kom heim var det framleis tidleg på dag, men eg hadde rydda, vaska golv etc. Vi tok ei skive og ein kaffikopp før vi slappa av ei stund.
Det blei ein tur på nærbutikken, det er greitt-så slepp ein å byte om.
Då vi kom heim laga eg ei kake (kjekt å ha) før vi laga middag og åt påstråla kvitlange og riskegryns- melkesuppe med rosiner. Den var veldig god, både fisken og suppa.
Nils fekk seg ein god middagslur etterpå ag det trong han, eg døste litt med lydboka før eg begynte å strikke.
For ordens skuld må eg fortelle at Nils ikkje fekk fisk i dag, berre litt småsei som han skal ha til agn. Den er veldig liten.Vi slepp i alle fall å vatne, men plenen veks faretruande fort i dette vêret.
Rasmus er Illertissen Camping nær Ulm, framleis i Tyskland altså.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...