tirsdag, juni 23, 2015

Dagbok 2015: 23.juni. Jonsokaftan

Klokka er ca 21.30. Temperaturen ute er + 10 grader. Det har vore ein grå dag med skyer og skodde langt nedover fjellsidene. Kald vind har det også vore, men eg har halde meg inne.
Før middag vaska eg grundig på kjøkken og bad, før eg vaska håret og shina meg sjølv opp litt.
Elles har eg strikka mykje og høyrt lydbok. Til middag hadde vi steikt lysing( kolkjeft) med heimelaga remulade. det er jo ein variant i fiskemenyen vår.
Noko jonsokfeiring deltek vi ikkje på, her er berre lokale markeringar som eg veit om, ikkje noko storarrangement. Det blir vel å sjå TV.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...