søndag, mai 31, 2015

Dagbok 2015: 31.mai

Klokka er 18.20, temperaturen er + 9 grader. Skodda ligg heilt ned på marka og det har regna i eitt sett sidan i går kveld. Det kjenner eg på kroppen!
I dag har det skjedd ingen ting. Eg sov lenge på morgonen, etter å ha lege våken og verkt mykje av natta. Nils er alltid tidleg oppe.
Før middag sat eg og strikka litt mens eg høyrde lydbok. Nils laga middag, vi hadde fisk i dag, etter fleire dagar utan. Og så la eg meg å sofaen med lydbok.....
No har Nils funne noko sport på TV - vi har få felles interesser, men det får vi leve med.
Solveig kom med nokre blad i går, og no har eg løyst nesten alle kryssorda.
Dette har vore ein ekstremt lat dag, men vêret innbyr ikkje til uteliv akkurat. Håper det blir utevêr ut i veka. Nils skal på fotballkamp onsdag, og eg er invitert til jubileum på Velle skule på fredag, det er programmet for denne veka.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...