mandag, mai 25, 2015

Dagbok 2015: 25.mai

Klokka er 18.00. Temperaturen ute er + 11 grader C og det ser ut til at snøen smeltar i fjellet. Sola kom fram etter middag, men så begynte det å regne igjen.
Vi kom oss ikkje til med noko tidleg på dag, så vi laga tidleg middag, med tanke på at vi kunne ta ein tur seinare. Men så kom altså regnet.
Eg har gjort lite og ingenting i dag. Rydda litt i skap og skuffer, elles har eg lese lydbok. Eg ser fram til at det blir kvardag igjen. Og helst opplett.
Han mykje å gjere både ute og inne, men det sømer seg ikkje å herje på i helga; eg er litt gammaldags der.
Nils er ute i garasjen akkurat no, eg skal gå ein liten tur viss det sluttar å regne.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...