onsdag, mai 20, 2015

Dagbok 2015: 20.mai

Klokka er 17.40, temperaturen ute er + 9,4 grader C, og vi har atter ein gong fått snø langt ned i fjella. Elles har det styrtregna det meste av dagen.
Om det er vêret si skuld, eller det faktum at eg strikka litt i går, som gjer det, veit eg ikkje, men i dag har eg verkt ganske mykje i venstre hofte og fot. Eg toler ikkje så godt vått vêr så eg vurderer ein ørkenferie.
Vi hadde ingen spesifikke planar i dag, men eg har mykje på vent. Eg kunne ha gått laus på vaskekjellaren, men det frista liksom ikkje.
Men bake brød, det går an om ein ikkje er i toppform. I dag vart det tre Ingers-lenge sidan eg har hatt det no.
Mens brøda heva begynte eg å male. Det er litt restriksjonar på malearbeid her i huset, for Nils toler ikkje dunsten. Men no hadde eg altså kjøpt ein boks kvitmaling som var garantert luktfri, penslar hadde eg også handla inn, så i dag begynte eg så smått. Planen er å få mala vinduskarmane, ev. dørlistene etc. Mala ein vinduskarm i dag, flikka nokre lister og mala badinnreiinga. Alt vart gjort fort og gale, -det er min måte. Så får vi sjå korleis det går, om Nils reagerer på ev. avgassar.(Eg likar i grunnen godt å male).
Han kokte tidleg middag, i dag var det kokt lange, og eg vart liggande ganske lenge på sofaen med lydbok etter måltidet. Elles har eg lagt i hop klesvask, vaska opp, etc.etc. slikt som ein gjer kvar dag.Når ein er pensjonist går dagane med til det arbeidet ein gjorde på "fritida" før.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...