fredag, april 24, 2015

Dagbok 2015: 24. april


Klokka er 20.00, og temperaturen ute er + 6 grader. No er ikkje vêret så verst, men då vi stod opp i dag låg alle marker kvite. Skal tru om det er erlerida no?
I dag før middag laga eg eit par kaker før eg vaska til helga. Så vart det ein liten pause før vi begynte på middagen. Anne Marie kom i 16-tida og då vart det middagsmat og kaffi.
No er Ole Ivars 50 år på TV, så eg trur eg går inn på datarommet til dei er ferdige å feire. Berre synd at datamaskina der inne har slått seg vrang. (Eg er litt allergisk mot lyd sidan tinnitusen har plaga meg meir enn vanleg siste tida.)
Men "Nytt på nytt" må eg få med meg.
Har ikkje så mykje å berette i dag, men eg kan i alle fall ønske alle ei god helg!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...