mandag, april 27, 2015

Dagbok 2015: 27.april

Klokka er no 17.15. Temperaturen ute er + 12 grader C og sola skin frå ein himmel med lette skyer. Får håpe at vêret held seg bra ei stund no.
Nils stod relativt tidlag opp i dag, men eg låg litt frampå, morgenfugl er eg så avgjort ikkje. Nils skulle til fastlegen klokka 9.30, men det gjekk fort og greitt, han hadde fått diskutert litt fiskeri med legen, også.
Anne Marie skulle ta bussen klokka 12.50, til Eid. Derfrå buss til Måløy, og med Bergensbåten til Rysjedalsvika, der ho må byte båt for å komme seg heim att. Ho er ein sprek 80-åring. Og eg synest ho er heldig.
Eg skulle slappe av litt etter at eg hadde rydda opp litt, og då ringde ei av veninnene. Vi hadde ein lang hyggelig prat.
Så ville Nils ut og sjå etter båten og eg fekk vere med. Mens han styrte med båten, gjekk eg ein liten tur, meir skulle det ikkje til før eg vart lettare invalidisert. Gjekk bitte lite grann i terrenget og då var det gjort. "Klatra opp på nokre berg for å ta bilde av Eiksundbrua. Ikkje at den viser så mykje når ein tek bilde på så langt hald.
Nils kom til møting, og då måtte vi sjå på dei tre ponniane som gjekk på beite iført regnfrakk. Ja, det var slike vi skulle hatt til å klippe plenen, for dei er nøysomme dyr. Den eine fekk ein heil løvetannplante med NIls og då var han heilt i hundre, såg det ut til.
Vi såg også ei linerle, så då reknar eg med at vi er ferdig med alle (snø)-ridene for i år.




Eiksundbrua i det fjerne.










Vil gjere merksam på at dette bildet ikkje er tukla med, eg var så nær hesten,rett nok med eit gjerde imellom.

Markane der ute er gule av kusymre(primula vulgaris) Men på denne marka beita ikkje hestane.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...