tirsdag, april 28, 2015

Dagbok 2015: 28.april

Klokka er 18.15, og eg har nyss vore ute og tatt bilda. Vêret er nydelig,temperaturen er + 11 grader C. Det har vore ein del skyer tidlegare i dag, men no er det nesten heilt klårt.
Vi har vore ute ei lita stund og stelt i hagen; Nils har gjort klart til såing av sukkererter, eg har sprøyta skvallerkålen med eddikvatn. Det drep plantane for ei stund, men dei kjem att. Det ser forresten ut til å bli eit godt skvallerkål-år, så eg må kanskje koke suppe på den. Vi er eigentleg imot å bruke gift i hagen, derfor eddiken.
Før middag vaska eg litt og rydda inne etc. Nils reiste bort på sjukehuset i 12-tida. Då ringde ei veninne ei stund etterpå og vi prata til eg fekk melding frå Nils om å sette på potetene.I dag hadde vi steikt blålange til middag, med heimelaga "remuladesaus" (ein relativt mager variant). Det smakte godt etter mange dagar utan fisk.
Nils fekk heldigvis gode tilbakemeldingar både hos fastlegen i går, og på sjukehuset i dag. Det er ei lette.I kveld skal Nils på styremøte i SV, så då får eg kanskje lese litt i boka mi, det har blitt lite lesing i det siste. I dag la eg meg på sofaen etter middag og somna tvert, og Nils somna i reclineren. Back to normal, med andre ord.
På bildet over kan de sjå at bilparken vår er blitt utvida med ein liten raud Toyota. Dessverre er den ikkje min. Fire personar bur i huset vårt, og så er det tre bilar på tunet. Og eg er så gammal at eg hugsar den tida då det å ha bil var sjeldan, berre "utvalde" personar fekk kjøpe bil før ca 1960.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...