onsdag, mars 25, 2015

Dagbok 2015: 25.mars

KLokka har passert 18.00, temperaturen er + 8 grader og sola skin framleis.
Det har vore nydelig vêr i heile dag. Sidan eg ikkje er heilt i form for tida, held eg meg mest på altanen når sola skin. Var litt i overkant aktiv i går, og måtte ta det med ro i dag. Ikkje særleg kjekt, men får gjere det beste ut av det.
Gjorde litt husarbeid før middag, elles har eg lege på solsenga med lydbok mykje av dagen.
Nils er litt hyper, i dag for han på vedaskogen før klokka 10.00. Det er ikkje langt vekke, så det er lettvint å vede der, og folk er glade for å få meir sol og lys.
Til middag i dag hadde vi torsken som Nils fiska i gå kveld, men skal eg vere ærlig likar eg seien betre. Blir aldri lei av sei.
Viss alt har gått etter planen, kom Håkon heim med flyet for ei stund sidan. No manglar berre Audun , så er alle heime. Håkon vil gjerne til Ørsta og fiske, så vi får håpe det lagar seg med vêret neste veke.
Sidan eg ikkje har vore lenger enn ut på altanen i dag, har eg ikkje så mykje å berette.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...