lørdag, mars 21, 2015

Dagbok 2015: 21.mars

Klokka er 17.45. Temperaturen ute er ca+ 5 grader C. Det har skya over no, men tidlegare i dag var det strålande sol frå heilt klår himmel. No har Nils tatt seg ein tur ut med båten, eg er heime åleine og rippar bøker m.a.
Det har ikkje hendt så mykje i dag. Vi var ein tur nedover på biblioteket på føremiddagen, og handla litt på Nær-Kiwi. Etterpå snakka vi litt med naboar som var ute, og gjekk ein bitte liten tur, for å få vere ute i finevêret. Det var litt for kaldt å ligge ute på altanen i dag.
Til middag vart det diverse sortar spekepølse med potetsalat og mandelpoteter etc. Så det har blitt ein del drikking etterpå.
Sjølv om det ikkje skjer så mykje for tida, så kjeder eg meg aldri så lenge eg har bøker!
PS: Nils fekk ein stor lyr, så på mandag blir det å lage fiskekaker!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...