torsdag, februar 12, 2015

Dagbok 2015: 12.februar

Klokka er 18.00. Temperaturen er + 1,5 grader C. Vart skuffa då eg såg vêret i dag tidleg. Optimismen frå i går veik plassen for eit tungt sukk: No igjen. Og då siktar eg til den klissvåte, ekle snøen som dala ned.
Men det var stilt på sjøen, og Nils ville ut og fiske, slik at Håkon skal få seg blandaball mens han er heime. Det vart ikkje storfiske, men nok til ball i alle fall.
Mens Nils var vekke, støvsuga eg og vaska golva , med andre ord :helgavsk. Godt alt som er unnagjort.
Vi tok ein kaffikopp og ei brødskive då Nils kom heim. Eg fekk melding om bøker som eg kunne hente  på biblioteket, og Nils henta heim eit heilt plastnett med lydbøker. Sidan eg får låne dei utanom alle ventelister, måtte eg rippe dei og levere dei tilbake snarast råd. No har Nils vore ned med dei, for det kom melding om enda ei bok-ei som han hadde bestilt, så han fekk henta den.
Eg sat og rippa aldri så lenge, mens eg høyrde lydbok og strikka på same tid. Nils laga middag, han kokte småsei, poteter og gulrot. Det er god mat !
No kjenner eg at ryggen held på å"knekke" så eg må ha ein pause.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...