onsdag, februar 18, 2015

Dagbok 2015: 18.februar

Klokka er 18.00, temperaturen er +6,6 grader C. Og vêret er ikkje omsnakkande. Det er vått, grått og slapsete. Ikkje freistande å gå ut i alle fall. I går på denne tid gjekk eg ein tur rundt på Vallabøen, då var det opplett og ganske fint å vere ute.
Nils måtte ein tur nedover i dag, for lysrøra over kjøkkenbordet streika. No har han kjøpt nye, men har ikkje fått dei til å virke - enno i alle fall.
I dag har eg vore litt i aktivitet. Før middag baka eg tre grove brød, som vi måtte smake til "lunsj".Så ringde ei av veninnene mine, og det blei ein lang prat. Så shina eg opp både kjøkken og bad og vaska golva.
I morgon skal Margrete til Ålesund og Ingeborg skal vere med. Dei tre andre blir her i mellomtida. Det blir no kjekt for oss gemlisane å vere i ungdommeleg selskap. Erlend hostar framleis etter at han har vore forkjøla ei tid. Ser på FB at mange slit med både forkjøling og influensa.
Eg plagast ein del med rygg og hofte, men det hjelper å ligge strak ut på sofaen innimellom. Å sitte er i grunnen det verste. Var bra nokre dagar, men så kom dette vêret igjen, trur ikkje det er bra for dei som har giktrelaterte plager.Vi må no vel snart ha fått nok nedbør no. Tussa har i alle fall lova oss billeg straum i fleire år framover. No er det lys på kjøkkenet igjen.
Bilda har eg tatt frå døropninga, var ikkje råd å gå ut på altanen ein gong.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...