søndag, februar 15, 2015

Dagbok 2015: 15.februar

Klokka er 19.00, temperaturen ute er + 6 grader og det er stjerneklårt. Det har vore ein nydelig dag, med sol frå klår himmel. Men eg kom meg ikkje ut, noko som absolutt min eigen "feil". Nils var ut og såg til båten, men eg vart ikkje med. Har stort sett lata meg.
Vi var invitert til kaffi hos ei veninne som fyller 70 år i dag, så ettermiddagen var booka. Vi hadde tidleg middag, pølser frå frysaren med rødkål og poteter. Det vart ein liten siesta før vi gjorde oss klar til selskapet.
Det var sånn komme og gå selskap, så vi trefte ganske mange som vi kjenner, meir og mindre godt.
Det har med andre ord vore to dagar med veldig mykje prat og kaffi. Men det er no berre kjekt. Eg har lova jubilanten at ho skal få boka til Øystein, har sjekka haugenbok.no og dei har den.
Eg blir ganske surrete i hovudet av så mykje prat/lyd, så no blir det godt å slappe av.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...