torsdag, desember 25, 2014

Dagbok 2014: 25.desember = Juledag



GOD  JUL
Klokka er snart 14.00. Temperaturen ute er minus 7 grader, og det er nydelig vêr. Det første bildet tok eg tidleg i dag, dei to andre var eg nettopp ut på trappa og knipsa.
Nils har vore ute og gått tur. Eg såg preika på TV mens eg strikka ferdig ein lest, som ikkje vart heilt ferdig til jul.Eg såg ikkje berre heile familien til Ari Behn og prinsessa, men også Solveig frå syprogrammet på TV. 
Elles har eg laga klart diverse til morgondagen, men det meste har eg gjort før.
Til middag i dag skal vi ha påståla lange, kan ikkje ete kjøt kvar dag, og Nils er ikkje van med lutafisk. Kokt lange likar vi godt begge to.
Og så blir det vel ein middagslur; sov ikkje så roleg i natt, det vart konsummert ein del kaffi i går kveld.

Vi har ikkje fått heist flagget i dag, for det hadde frose is i flagghaldaren på altanen.Håper alle har hatt det bra så langt i jula, og så ønsker vislekt og venner ei fortsatt god julehelg.

 Nils tok bilde med mobil i skogen. Som de ser er her ein del snø.



(Irriterande med flystripa på øvste bildet, den er ikkje slik på originalbldet).


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...