søndag, november 30, 2014

Dagbok 2014: 30.november= 1.sundag i advent.

Klokka er 18.30, temperaturen ute er ca +4 grader, det er bekmørkt og det regnar litt.
Før middag var eg relativt aktiv, eg baka ein porsjon(stor) med havremakronar, og så strauk eg julegardinene til kjøkkenet og hengde dei opp. Mens eg var i gang fekk eg stroke sengkleda som eg berga inn før regnet kom og litt av kvart anna. Nils hengde opp diverse pynt inne og ute, så no er det i alle fall LITT pynta her. Eg er ikkje så veldig flink med den pyntinga. 
Innimellom var det salmesong og sport alt ettersom. Må innrømme at eg er lei all salmesongen. Eg forstår at dei må synge på den måten dei gjer, sidan dei skal synge i lag med kyrkjelyden, men eg synest det blir kjedelig i lengda.
Ein højdare i går var "Just a closer walk with thee"- trur det var same musikarane som spelte på langfredagsgudstenesta frå Trondheim. Den som var på TV. I dag såg eg fram til "Morning has broken", som er ein av favorittane mine. Men så song dei den på norsk, og særleg spennande vart det heller ikkje. Det eg saknar er sagt med eitt ord: TRØKK.
Innimellom strikkar eg og les i Levi Henriksens "Harpesang"-det skulle matche bra.Eg har hevda på FB at der er for mange salmar i den nye salmeboka, og for mange GAMLE salmar, så no får eg vel heile "Salme-Norge" imot meg.
For morgondagen har eg ingen planar, men eg har nok å styre med om eg har lyst og krefter til det. Dagane er så korte, og eg saknar sola og lyset.
Ønsker alle ei god adventstid.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...