tirsdag, november 18, 2014

Dagbok 2014: 18.november

Klokka er ca 19.30, temperaturen er + 2,8 grader C og vi har hatt ein fin, lettskya dag. Sola har vore på korte besøk i dag også.
No har vi nettopp sendt i frå oss Einar, han skulle til Volda. Han åt sein middag i lag med oss. Eg hadde nokre kjøttkaker i frysaren som eg fekk brukt. Dei var ikkje så gode som dei Solveig plar lage, så der har eg også eit forbetringspotensial.
Nils for på sjøen i dag tidleg, i lag med Kjell. Han kom att med store seiar og ein stor lyr, så no blir det vel å lage fiskekaker i morgon. Litt gale å bruke desse fine dagane til å styre med slikt, men begynner eg tidlig, blir eg tidlig ferdig.
Mens Nils var vekke slo eg meg på brødbaking, seks store brød vart det i dag. Innimellom strikka eg og høyrde lydbok. Eg er ikkje like flittig og effektiv kvar dag.No les eg "Amandas gåte" av Isabell Allende. Eg har i alle fall lært litt nytt; namnet Amanda er ikkje latinsk, som eg trudde, men sanskrit. Namnet tyder:
Den som må elskes.
Hadde eg hatt noko å gjere i hagen i dag, hadde eg vel gått ut,
men no er alt klart for vinteren.Det hastar ikkje med snø og kulde for min del!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...