torsdag, november 13, 2014

Dagbok 2014: 13.november

Klokka er ca 15.45, temperaturen er +11 grader C og det er overskya, men opplett. Sist natt hadde det regna igjen, så eg slit litt med å få tørt sengetøyet som har hange ute sidan laurdag. No er det like før det går i trommelen. Kleda eg vaska i går, tørka eg i trommel og dei er alt på plass.
I dag hadde eg ikkje all verda på programmet, skulle berre vaske bad og kjøkken, og så skulle vi handle.
Mens eg vaska dreiv Nils og fileterte fisk. Matias var "læresvein", som han sjølv kallar det, han vil gjerne lære kunsten.(Han fyller faktisk 68 år i dag, ganske nøyaktig 10 år yngre enn læremeisteren,  altså.) 
Etter ein liten lunsj, reiste vi for å handle. I dag shoppa vi på Coop Extra i Furene, så vi var ikkje innom Amfi. Så for vi til Volda og kjøpte oss middag, for vi hadde lyst på Kina-mat. Når Nils har jobba med fisk meir og mindre i to dagar, syntest han det var greitt å ete noko heilt anna. Men i morgon blir det steikt sei!
Stakk innom strikkebutikken og fann meg lestegarn på tilbod. Driv og strikkar lestar av all slags restegarn, men treng noko å plusse på med.
I kveld klokka 19.30 skal vi på konsert i Voldakyrkja -det er musikklinja ved VVS som står for musikken og songen. Så då blir det enda ein tur til Volda i dag. Det kan hende eg skriv litt om konserten seinare.
Nils driv og sagar opp fåreribbene vi skal ha på laurdag.
PS:
Det vart ein flott konsert i ei stappfull Volda kyrkje.De kan lese meir på Margrete sin blogg. Eirik song både i koret, ei vokalgruppe og solo i "Holy man". Han var flink, som han alltid er. Etterpå vart Nils og eg med ein av mine gamle kollegaer heim og sat og prata ei stund.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...