søndag, september 21, 2014

Dagbok 2014: 21.september.

Klokka har passert 19.30, ute er det overskya og + 8 grader C. Tidlegare i dag regna det voldsomt og det kom eit par kraftige tore-skrall.
Elles har det ikkje hendt så mykje, og eg har vore LAT.
Ja, eg veit at det er søndag og kviledag, men eg trivst best når eg har noko å styre med - eller når vi går tur. Nils var ein tur opp i skogen utpå ettermiddagen, men der kan ikkje eg gå-det blir for bratt. Eg kunne sjølvsagt gått ein annan tur, men eg er som katten, held meg inne når det regnar.
Før middag strauk eg nokre klede, og så steikte eg opp kotelettar til to middagar, mens eg først var i gang.
Elles har eg lese ut boka mi (Billie) og sett ein film som eg hadde tatt opp på TV mens eg strikka litt.
Harald kom og henta litt fisk, det avtalte vi i går.
Har ingen spesifikke planar for morgondagen heller, men det er meldt betre vêr, så det går kanskje an å vere ute. Har fått vanen med å vere mykje ute etter denne sommaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...