fredag, august 29, 2014

Dagbok 2014: 29.august

Vallahornet.
Klokka er 19.00, temperaturen + 20 grader C, og vi har hatt enda ein nydelig sommardag.No har det kome nokre lette skyer, men det er ikkje meldt regn med det første.
I dag før middag var Nils ein tur til tannlegen. Eg støvsuga og rydda huset til helga. Etter lunsj reiste Nils ut på Rjåneset for å sjøsette båten igjen, og eg la meg på altanen med lydbok, etter kvart vart det så varmt at eg måtte inn og kjøle meg ned.
Då Nils kom heim att, laga vi oss eit lettvint måltid, og så gjekk vi ut for å klippe litt plen. I kveld klipte vi dei to små plenstykka opp mot gata.Vi får ta det pø om på. Eg klipte kantar også.
Eg var ikkje i form etter gå-turen i går, men eg kom meg etter kvart, så no er eg i bra form igjen. Vi har ingen spesifikke planar for helga, anna enn å nyte godvêret.
Ønsker alle ei god helg
.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...