fredag, august 08, 2014

Dagbok 2014: 8.august




Klokka er 19.40, temperaturen ute er + 18,5 grader og skodda held på å forsvinne. Det har vore opplett i dag, men skodde heilt ned, men så lenge temperaturen er behagelig skal eg ikkje klage.
Før middag i dag rydda og vaska eg klesskapa på soverommet, det er Nils som har kleda sine der. Han hjelpte til med å kaste, så no vart det god plass i skapa, og mange kleshengarar til overs. Det blir vel verre når mine skap står for tur. 
Så var vi nedover og handla litt,vi var bortom Feelleskjøpet og kjøpte vaskepulver m.m. Vi kjøpe også to sekker kugjødselkompost som eg hadde på blomsterbedda då vi kom heim. På Amfi vart det stort sett berre kjøpt mat.I dag hadde vi tilbodslappar, så vi gjorde ein god og billig handel.
Då vi kom heim vart eg ståande og gåande oppe på vegen og prata med ei nabodame eg ikkje har treft på ei stund. Så då var det på tide å lage middag. I dag steikte eg sei som ikkje har vore frosen, og laga såkalla søndagssei. Etter det måltidet var det berre ein ting å gjere, og det var å legge seg strak ut på sofaen.Eller i reclineren, slik som Nils. Etter ei god stund vart han i stand til å lage kaffi. 
Eg har ein tendens til å bli sittande litt for mykje framfor datamaskina når eg har fleire diskusjonar på gang der, men eg må prøve å begrense meg.
No har eg vore ute i hagen og ete sukkererter og stikkelsbær, og så har eg tatt bilde av to av clematisane. Den tredje, ein rosa, har ikkje blomsta enno.
Den mørkt blålilla har vi hatt i mange, mange år, og somme år har snøen kome før den har kome skikkelig i gang med blomstringa. I år er alt tidlig og vi får glede av det vakre som veks i hagen.Eg har tatt to avleggarar av den store clematisen, dei blomstrar også. Den lys lavendelblå har nydelige store blomster og er min favoritt. Den er ikkje så stor enno, men vi håper å få sjå den vekse til. I morgon ventar vi Solveig og Olaug på besøk, Øystein reiser til Oslo. Nils for ut for å sjå om han kunne få tak i makrell, så Solveig får smake sorten før sommaren er omme. Vi har hatt makrell mange gonger i sommar og er enno ikkje lei av den.
Ønsker alle blogglesarane ei GOD HELG !



2 kommentarer:

Elin sa...

Nydeleg klematis! Artig å lese om kvardagen dykkar. God helg!

arieldog sa...

Fantastisk klematis!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...