onsdag, april 30, 2014

Dagbok 2014: 30.april

Klokka 11.00
No er klokka 18.45. Temperaturen ute er + 6  grader C og sola skin.Litt annleis var det då vi stod opp i dag og fleire timar utover føremiddagen, då lava snøen ned. Det er andre snøfallet etter Sommardag, 14.april. Eit gammalt vêrteikn er at om det snøar Sommardag, skal det kome snø ni gonger til, så då har vi berre sju att. Ein blir litt  tafatt når vêret spelar ein slike puss, så det vart ein føremiddag på Amfi. Vi handla litt på Clas, mellom anna fann eg meg ein skikkelig god plantespade i rustfritt stål. Elles handla vi mat i søkk og kav, forstår ikkje kven som et alt vi handlar inn, vi er her no mest åleine.
Då vi kom heim laga vi middag, i dag vart det herlig steikt sei med mandelpoteter og salat. Eit herremåltid.Etter middagen skulle vi slappe av, men så ringde det på døra.Det var nokon som skulle snakke med Nils.Eg vart liggande med lydboka på øyret. Men då Nils skulle på eit møte klokka 17.00 gikk eg ein tur rundt Storebakken med bok på øyret, så no har eg lese den ferdig. Var innom biblio i dag og henta med to nye bøker, ei lydbok og ei på papir.
Her i Ørsta er ikkje noko arrangement i morgon , så Nils er litt i tvil om kva vi skal finne på. I fjor var vi i Volda på1.mai, så vi får finne ut om der skjer noko i morgon.
No kom Nils heim og vil ha meg med ein tur på Rjåneset, og det er ikkje nei i min munn !

 Klokka 17.00.
Så vart det tur på Rjåneset, ein snartur opp på Halse for å sjå på utsikta og ein liten tur ned i hamna på Lianeset.
 Rjåneshamna.
 Utsikt frå Halse mot Raudøya og Raudøyholmen (over) og Steinnes(under. Synd at utsikta vert skjemd av stolpar og leidningar


Småbåthamna på Lianeset.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...