lørdag, mars 22, 2014

Dagbok 2014: 22.mars

Klokka er18.45, temperaturen er + 7 grader C , det er overskya, og nokre få regndropar av og til. Tidlegare i dag bles det, men no er det stilt.
Nils og eg har nettopp gått ein times tur i nærområdet, var litt seine med å kome oss ut i finevêret som var tidligare på dag.
Det har ikkje skjedd så mykje i dag, Nils vaska litt på båten f.m. mens eg rydda litt i huset, og så var vi nedover og kjøpte det vi gløymde i går. Og eg var innom biblio.
Til middag i dag vart det fiskekaker frå frysaren, og etter at vi hadde ete sette eg meg til å rippe boka eg hadde lånt mens eg las ferdig "Hvit panter" og strikka langsmed.
Eg har mange prosjekt som står på vent, men kjem liksom ikkje i gang med noko. Slike prosjekt har det med å bli verande, så eg risikerer ikkje så mykje. Og neste veke er det meldt sol kvar dag! Viss det slår til må vi nyte dagane ute.Det er ikkje mykje snø att no, berre små klattar her og der.
Naboane for på konsert, men vi blir heime. Her er det noko ein kan gå på kvar dag om vi vil, så det manglar ikkje på tilbod. Likevel blir vi sittande heime og sjå TV. Og det er vel også lov?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...