mandag, mars 17, 2014

Dagbok 2014: 17.mars


 Klokka har passert 19.30, og eg har hatt litt av eit strev for å komme meg inn på bloggen min, såpass eg kan skrive eit nytt innlegg. Eg er av og til lettsindig med å trykke på tastar for både det eine og det andre utan å vite kva eg gjer, så no trur eg begge maskinene våre treng ei skikkelig reingjering.Apropos så tok Nils ein liten sjekk på varmepumpa i dag, og den vart meir effektiv etterpå.
Så var det vêret- i dag har vi hatt litt av kvart, våde snø, sol og vind, men det er mindre snø enn i går, trur eg. Eg har ikkje vore ute i dag.
Det første eg gjorde i dag var å lage dessert. Det er sjelden vare her i huset, men eg fekk lyst å prøve å lage slik dessert som eg fekk hos ei veninne førre veka. Det gjekk bra, nem neste gong eg lagar den, skal eg justere litt.
Elles tørka eg støv og pussa vindu på innsida. Det var ikkje mykje hjelp i, for det var på utsida dei var skitne. Middagen var nesten ferdig frå før, det einaste eg hadde å gjere var å lage brun saus.
Det var berre Margrete som kom i dag, men ho fekk med seg mat heim til ungane. Det er no berre to av dei som bur heime no.
Elles går dagane fortare enn eg likar å tenke på. Med lesingav bøker, chatting på PC og diverse husarbeid - det går an å kombinere..... Skulle ønske eg hadde kome i gang med diverse oppgåver som står på vent- men det er ikkje nok å ønske.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...