søndag, mars 16, 2014

Dagbok 2014: 16.mars

Klokka er ca 19.00. Temperaturen ute er +1-2 grader C og det er full vinter og masse snø, av den heller våte sorten. Men det blir vel ingen lang vinter denne gongen. Det går mot vår uansett.
At eg likar dette ville vere å overdrive.
I dag har eg ikkje vore ute for ei dør, men Nils var ute og moka snø før middag. Eg dreiv å laga diverse mat til i dag og til i morgon, så eg var for det meste på kjøkkenet. Elles har eg lese ut boka "Papirgutten", og strikka ferdig eit par lestar. No trur eg at eg har brukt opp det meste av garnrestane.
Til middag i dag hadde vi steikt kveite med heimelaga remuladesaus, Det er noko Nils likar betre enn eg; eg er ikkje glad i kveite, men no har vi heller ikkje meir.
I morgon ventar vi Margrete, og ev. ein son eller to, til middag. Onsdag er det styremøte i pensjonistlaget, denne gongen skal også vara- vere med, så då blir Nils og eg på samme møtet.
Han stiller forresten opp som hjelpar på alle møta, så vi stiller sterkt.

1 kommentar:

Hildegard sa...

De har fått meir snø enn vi, ser eg, ikkje bruk for snørydding her, er snart vekk-regna. I morgon skal eg på ope møte i Pensjonistlaget kl 11.00 på Bryggen hotell (i kafeen). Har litt oppdrag no som kasserar. Ønskjer dokke ei fin veke.
Eidabesta

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...