søndag, februar 09, 2014

Dagbok 2014: 9.februar Morsdag

Klokka er15.15, temperaturen ute er +10,5 grader, det var nokså skya , men no skin sola inn glaset her. Det er eit utrulig vêr.
På føremiddagen i dag såg Nils TV og eg las litt, så  tok vi oss ein lett lunsj, køyrde ut på VInjevoll og gikk heile Kanalvegen opp og ned att. Eg hadde ikkje med meg fotoapparat, har berre det store som virkar skikkelig, så det blei ikkje tatt bilde før vi var heime att. Og det var då sola kom!
Nils sjekka at fuglane har mat i plastdunkane i treet.
Opp under altanen, framfor utedelen til varmepumpa, tørkar Nils småsei som Kjell skal få til hundane sine. I beddet nedanfor tilbygget spirer løkblomstrane.
Middag skal vi ikkje ha enno, og kake blir det ikkje i dag, sidan vi åt morsdagskake i går. 
Elles kan eg no gratulere alle mødrer med dagen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...