tirsdag, februar 18, 2014

Dagbok 2014: 18.februar

Klokka er snart 19.00. Temperaturen er minus 1 grad C. Som de ser på bilda har vi hatt ein nydelig dag, med sol og snø.
Nils og Matias har vore ute og fiska småsei, så i dag har vi hatt skikkelig middag. Mens dei var ute og fiska, fekk eg skrive årsmeldinga til pensjonistlaget. Det var litt arbeid med det. Elles har eg vore bra i ryggen i dag, og det er ei stor lette. Og det er berre dag 2 av Brexidolkuren. Rett nok verker eg i hofta, men det er eg meir vant til, og det finst det råd for. Har lege mykje på sofaen i dag også, men er eg like bra i morgon, så skal eg friskmelde meg sjølv.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...