torsdag, desember 05, 2013

Dagbok 2013: 5.desember.

Klokka er 13.30. Temperaturen ute er 0 grader C og det snør. Det er berre små fnugg i lufta, så det er ikkje noko som monnar. Det har ikkje vore naudsynt å mòke i dag. Så langt i alle fall.
Nils har stukke av frå hus og heim eit par timar for å drikke julekaffi på fabrikken, der han jobba før han vart pensjonist. Sidan vi ikkje kunne fare på rek i dag, tok eg like godt "fredagsvasken", slik at eg er klar for shopping i morgon - eventuelt. Skal i alle fall ikkje shoppe på laurdag, det brende vi oss på sist.
I dag skulle eg prøve det nye "vaskesystemet"- og det vart litt av eit styr. Vi måtte både lese og studere, og lettvint var det i alle fall ikkje. Men sjølve moppen var veldig god, og skaftet OK. Det var bøtta med vrimekanismen som var problemet. Konklusjonen blir at eg kjem til å bruke den nye moppen/skaftet når eg skal vaske tak og ev.vegger. Golva kjem eg til å vaske på gamlemåten med borrelåsmoppane. Eg vil ikkje anbefale "systemet".(Men angrar ikkje.)
Elles så stressar eg ikkje med julekakebakst. Det er ingen her som et småkaker uansett, men eg skal lage krumkaker.Vi har ikkje noko særlig selskapeligheit, og når familien kjem er det andre ting som står på menyen.
Før skifta eg bloggbakgrunn etter årstidene, men no finn eg ikkje att alle dei fine bakgrunnane.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...