torsdag, desember 12, 2013

Dagbok - 2013: 12.desember

Klokka er 21.15. Temperaturen ute er +4 grader, og det kjem ei og anna regnbyge. Litt kjipt at det  ikkje vart noko særlig vind her vi bur, hadde gledd meg til litt "friskt" vêr. Andre stader er det litt friskare enn det som kjekt er.
Straumen var vekke mange stader både i Ørsta og Volda kommunar tidlig på dag, mellom anna var det mørkt på Folkestad ei stund. Heldigvis kom lyset tilbake og det vart skuleavslutning. Vi har vore der nesten kvart år. Det som er så kjekt på ein slik liten skule er at alle elevane får vere med på programmet kvart år. No har vi berre to att på den skulen, men begge var i vinden og begge gjorde det godt. Erlend spela Dovregubben på piano, og song i lag med dei andre. Amanda song duett i lag med ei anna jente, og hadde i tillegg soloparti i "klassekoret". Kvar klasse, eller eigentlig fleire klasseteinn i lag, lagar sitt eige program. Det var veldig bra. Mykje folk var møtt fram, dei støttar nok ekstra opp om skulen sin no, når politikarane truar med å sende ungdomsskuleelevane til Volda.
Rektoren på Folkestad kunne fortelje at ungdomsskuleelevane deira hadde gjort det veldig bra i matte på dei normerte prøvene. Det støttar opp om det eg alltid har sagt: Vil ein ha ein god skule, må ein ha færre elevar i gruppene/klassane.
Ferja går ikkje så ofte om kvelden, så vi vart sittande om bord ei stund før avgang, men det gjorde ingen ting. I dag hadde vi ikkje bilen med over, på det sparte vi 28 kr kvar veg ! Vi har kort, og så er det honnørbillett !
Sist natt vart eg liggane sømnlaus og tenkte på alt eg burde gjere til jul osb. Derfor starta eg dagen med å rydde, vaske og støvsuge i heimen. Då såg eg litt lysare på det. Det er meir stress å tenke på det som skal gjerast enn å GJERE det.
Rasmus skulle eigentlig ha vore operert i dag, men det vart utsett til mandag. Grunnen var at han hadde fått nokre tablettar han skulle ta, men det dei ikkje hadde sagt var at han måtte slutte å ta dei 48 timar før operasjonen.
Nils hadde lyst ut og fiske i morgon, eg vil på julehandel. Men då må vi ha ein plan! Laurdag blir det ballett heile dagen, for Margrete og Amanda. Gutane skal vere her hos oss. Margrete skal ikkje danse, men hjelpe til med kostyma. Det er to fram-syningar, og vi skal på den siste, den som begynner klokka 17.00. Alt skjer i vekene før jul no. Før var det juletrefestar langt ut i januar!
Nils starta våronna i dag. Snøen er nesten heilt vekke, og han hadde utover kompostjorda.Eg ville heller at snøen skulle ha fått lagt i ro ei stund, men i går og i dag før middag var temperaturen oppe i +12 grader C.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...