tirsdag, november 05, 2013

Dagbok 2013: 5.november.

Klokka er 16.30, temperaturen + 6 grader og det har regna så smått i dag. Det vart ikkje den finevêrsdagen vi hadde venta.
Vi var relativt tidlig oppe, og Nils reiste ut for å fiske. Eg baka brød og rygga kjøkkenet litt ekstra, slik eg gjer ein gong i veka.
Så sette eg meg til å scanne bilde og skrive.
Nils kom att med sei, men det vart til at vi tok oss ei fersk brødskive og ein kaffikopp då. NO skal vi ete middag, og litt seinare skal vi i Åsentunet på boklansering. Slik er det når ein kjenner fleire forfattarar.
Og i morgon er det møte i Pensjonistlaget, så då går den dagen.
Så har vi vore i Åsentunet, der Ottar las dikt, og Stig "Ulv" Ulvestad spela gitar. Det vart til at vi kjøpte både boka og eine plata til Stig, som eg for øvrig hadde som elev i mange år. Vi trefte mange vi kjenner, så det vart litt prat etterpå.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...