onsdag, november 27, 2013

Dagbok 2013: 27.november

 Vårstemning i hagen.
 
Klokka er 18.00. Ute blæs det, men det er opphaldsvêr.Temperaturen er +8 grader C. Vegane er berre igjen og i hagen kjem det grøne graset fram.Eg har no enno ei von om at eg skal få klipt hekken før vinteren.
Nils kom nettopp att, han har vore i Volda og besøkt Harald, som skal til Trondheim i morgon.
Eg har stort sett lege rett ut heile ettermiddagen, det er denne ryggen som er plagsam. Før middag fekk eg støvsuga, og bakt ei kake. Og så var det liksom slutt. Men det er betre å vere i bevegelse, i alle fall ei stund. Det blir mykje syting, men eg les på FB kor folk bakar og styrer, trenar og reiser, og då får eg denne kjensla av å vere lat. Eller rettare sagt, folk må tru det, derfor må eg forklare.
I morgon har eg time hos tannlegen klokka 10.45, og så er det styremøte i pensjonistlaget klokka 12.00, så då går den dagen. Har ikkje så stort program kvar dag. Eg har tru på at dersom det vert eit anna vêr, så vil eg bli betre. 


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...