torsdag, september 19, 2013

Dagbok 2013: 19.september

Klokka har passert 19.30. Dagen har vore fin, med lettskya vêr og ein del sol. Akkurat no er temperaturen + 12 grader C.
Fekk ikkje gjort mykje før middag i dag. Var elendig i ryggen, kanskje på grunn av bilturen i går. Det vart mykje sitting. Eg har tatt nokre tablettar iløpet av dagen og er bra no. 
Strauk litt klede og rydda litt, det var alt eg fekk gjort. Frå kl.12.00-13.30 ca var det ekstraordinært styremøte i pensjonistlaget i lag med leiaren i Eldrerådet.
Så var eg heime ei stund, før eg skulle til frisør klokka 15.00. Det var på høg tid, det var rett før eg hadde forvandla meg til ei langhåra blondine. Då ho spurde korleis eg ville ha håret denne gongen, sa eg at eg no ville ha "burugle-sveis" - med tanke på dei nye brillene som eg snart får. Håret vart litt mørkare enn eg hadde tenkt, men det går vel over.
Då eg var heime att, måtte eg ta ein telefon til ei veninne før eg laga middag. I dag vart det fiskebollar i kvit saus. Det smakte godt, og eg er i grunnen altfor mett til å sitte her og skrive. Men eg har ein jobb til som må gjerast før det blir kveld, og det er å skrive eit lite innlegg til avisa om pensjonistmøtet komande onsdag.
Har ikkje tatt eit einaste bilde i dag, men det kan kanskje vere like greitt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...