torsdag, september 12, 2013

Dagbok 2013: 14.september.


Klokka nærmar seg 18.30.Temperaturen er + 18 grader C og vi har hatt ein fin dag med lette skyer og ein del sol, særlig tidlig på dag mens eg tok "helgavasken".
Nils reiste ut og sette liner etter frokost og dog dei på ettermiddagen.Det blei bra fangst. Der var ein for oss ukjend fisk, men eg har sjekka på nettet og funne ut at det er ei lomre.
No skal vi ete middag, det blir fiskebollar i kvit saus i dag, sidan vi hadde tatt dei opp frå frysaren i går. Vi la oss ut på altanen og skulle sole oss etter lunsj, men då skya det over. Heldigvis har eg ei dyne der ute.......
I morgon reiser vi ut i Spjelkavika etter at eg er ferdig hos optikaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...