fredag, september 20, 2013

Bok nr. 51 - 2013: Disse øyeblikk.

Det er mykje å lese om denne boka på nettet, så eg bryr meg ikkje om å kopiere noko som de like gjerne kan finne sjølve. Eg synest det var greitt å ikkje vite for mykje før eg las boka. Det einaste eg visste at den var sjølvbiografisk.
Eg har sjølvsagt lese lydbokversjonen, og synest at det er greitt at opplesaren les på nordnorsk, det gjer boka meir autentisk.Og ho les godt.
Eg er ikkje heilt enig med meg sjølv om kva eg synest om boka. Eg både likar og ikkje likar den. Eg veit berre det at eg sjølv aldri ville ha utlevert meg sjølv og mine nærmaste på denne måten.
Språket er til dels veldig poetisk og vakkert, kanskje litt VEL. Men slutten er nydelig.
Eg anbefaler, særlig dei som har lese bøkene om Tora, å lese denne boka.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...