fredag, august 23, 2013

Dagbok 2013: 23.august

 Desse to trivst godt på det "sjarmerande" rotete kontoret mitt.
Klokka er snart 21.00. Temperaruren er+ 18 grader, max temp i dag +25 grader C. Det har vore ein nydelig dag, sjølv om det skya litt over etter middag. 
Dagen i dag er fort gjort å oppsummere. Eg laga kjøttsaus tidlig på dag, den stod og småputra til Margrete og ungane kom i 15-tida. Då kokte eg spagehetti til.Til dessert var det banankake + diverse is-restar. Margrete og Eirik reiste heim, men dei to yngste er att. Begge har med seg eigne laptoppar, så her er veldig fredelig. Amanda har gjort ein del lekser, ho jobba med matematikken for neste veke. Ho har også hjelpt oss med å få Skype-konto, det er Nils som likar å halde på med det. I kveld har vi snakka med Ingeborg på Skype.
På føremiddagen tok eg ei runde nedst i hagen med kantklippar, jobba så lenge batteriet varte.
Elles har eg hatt ei stund på solsenga med lydbok i dag også. No er det vel snart på tide å finne fram litt kveldsmat.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...