tirsdag, februar 05, 2013

Dagbok 2013: 5.februar

Klokka er snart 14.00, og om ein halvtimes tid skal eg på Fugl Føniks og møte eit par veninner.
Då eg vakna i dag var eg sikker på at det var sundag, men då eg såg at Nils sat med avisa, forstod eg at det var laurdag. Før det gikk opp for meg at det berre var tysdag. Ja, slik var det ikkje den tid eg var yrkesaktiv, då hadde eg timeplanen klar så snart eg slo opp augene. 
Strålande sol og blå himmel var det først på dagen, og eg var spent på om sola ville klive honnje i dag. Det veit eg enno ikkje om ho gjorde, for vi var ikkje heime i det aktuelle tidspunktet.
Sidan det var så fint vêr, måtte vi ha oss ein tur ut, men det var lite freistande å gå på vegen her, som ikkje berre var full av is, men veldig ujamn og ruglete.
Så vi tok med andemat og fotoapparat og køyrde ut på Rjåneset, ein slump bensin til båten vart også med. For sikkerheits skuld let eg broddane vere på skorne.Men der ute var det heilt bert.
Vi køyrde først opp til ungdomssenteret for å ta bilde frå altanen der. Nydelig utsikt var der, både over hamna og vidare omkring. Eg hadde speilreflekskamera og skulle ta flotte bilde. Trudde eg! Aldri har bilda mine vore meir mislykka. Men eg lærte mykje av feila mine, og det er det viktigaste.
No skyar det så smått over her og temperaturen har stige til + 3grader C, eller meir; vi har to målarar som viser litt ulikt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...