tirsdag, februar 19, 2013

Dagbok 2013: 19.februar




Klokka har passert 18.00, og vi er nettopp komne inn frå ein liten tur rundt Storebakken. Temperaturen er no + 1 grad C og vegane er berre, så det er lett å gå.Men sjølvsagt saknar eg sparkeføret. I dag har vi hatt all slags vêr, frå tjukk skodde om morgonen, til sol og blå himmel ei stund midt på dagen, og lettskya og fint no i kveld.
Nils for på sjøen i dag tidleg i 9.30 tida og kom heim med ein del småsei og nokre litt større. Det vart kokt småsei til middag i dag. Eg har styrt litt med å dampe strikketøyet mitt, og strikke litt meir. Så fann eg ut at eg ville ta opp att noko, så det  skal eg strikke om att i løpet av kvelden. Blir litt tung i hovudet av å sitte slik å "naure", så det gjorde godt med ein tur ut. Eg treng ikkje stresse med den strikkinga, det er ingen ting som hastar; men det er slik eg er- alt skal bli ferdig og det i ein fart.
Eg har hatt det nye fotoapparatet med meg på turen i kveld, må prøve ut diverse lysforhold m.m.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...