onsdag, november 21, 2012

Vêrmelding 21.11.2012

Klokka har passert 15.00. Det er + 10 grader ute, opplett og deilig vêr. Men har eg vore ute? Nei! Eg finn støtt noko å gjere inne, dessverre. Og no har det så vidt begynt å skymest også. Ja, eg var ut for døra i fem minutt og rydda litt i beddet ved garasjen. Då klokka var 14.00 kom sola fram ein augneblink og eg var ut og tok bilde. Men kva skjer? Eg får ikkje lagt dei inn på bloggen. Har prøvd tre nettlesarar, men det er det samme overalt, eg må kjøpe meg plass. Dette har skjedd mange gonger før, så det rettar seg vel denne gongen også.
Elles har eg støvsuga og rydda, lagt i hop klede etc.etc. og laga middag. I dag måtte eg koke graut for å få brukt opp all melka vi hadde hamstra. No er eg veldig mett og trøtt, så eg skal ha meg ein pause før eg finn på meir å styre med.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg har kjøpt meg plass. Det kostar kanskje 15-20 kroner månaden. Først laga eg ny blogg, så fylte eg den og opp fort, sikkert med "store" bilde.

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...