torsdag, november 29, 2012

Bok nr.59 - 2012: En god sak.


Et planlagt boligprosjekt på Fornebu lar seg ikke realisere. De som har kjøpt seg inn i prosjektet taper alle pengene sine. Folkene som står bak, investorer og meklere, stikker av med gevinsten. Økokrim får ikke noe på noen av dem. Er dette et bevisst bedrageri eller er samfunnets regler virkelig såtilrettelagt for de sterke ?

Dette er grunnen til at ein pensjonert universitetslektor med matematikk som fag , og som i tillegg er ein skikkelig datanerd, set seg føre å drepe dei mest skuldige i at ho og mange andre miste pengane dei hadde investert.Ho er ei søt gammal dame som heiter Anna. Ho hadde først berre tenkt å presse dei for pengar, men så ballar det på seg. Med seg får ho Cecilie, ei ung kvinne med god utdanning.Faren hennar har tatt livet av seg på grunn av tapsprosjektet.
Eg synest historia er svært lite truverdig, og ikkje ein gong særlig spennande, sidan vi heile tida har full kontroll på både "politi og røvar". Lesaren er allvitande.
Eg plar like godt Mehlum sine bøker, men denne historia blei for tynn. Synd, for han skriv godt. Her er både ironi og humor, som vanlig, men eg skal innrømme at eg lurte litt. Er historia ein parodi?
Boka tok seg opp litt på slutten, men er stort sett nokså kjedelig. Ikkje anbefalt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...