onsdag, oktober 31, 2012

Vêrmelding 31.oktober - 2012

Klokka er snart 17.00 og det mørknar ute. Temperaturen er + 7 grader C, så no smeltar snøen. Heldigvis. Og kjem den att, så har eg broddane klar. Det er overskya, men opphaldsvêr.
I dag har det vore den store rydde og reparasjonsdagen i nr.7. Vi hadde planane klar frå morgonen av, så eg sette i gang støvsugaren rett etter frokost. Nils skulle tømme dei store blomsterpottene på trappa.
Forrige gong eg støvsuga tykte eg det var dårlig effekt på støvsugaren, og oppdaga at kosten ikkje gikk rundt på teppebankaren. Nils fiksa det, men i dag var det dårligare effekt enn nokon gong. Eg skulle sjekke posen, og då fekk eg forklaringa. Berre litt av støvet hadde hamna i posen, resten var rundt i "rommet" og hadde tetta alle filter. Eg forstod grunnen, for sist vi kjøpte posar hadde dei ikkje rette sorten, så ekspeditøren fann fram nokre andre som han meinte kunne brukast......Ein stor pakke måtte vi også kjøpe sidan dei ikkje hadde små. Trur den kosta over 500kr. Vi tok med oss pakken som mangla ein pose og reiste bort på El-kjøp der vi trefte ein ekspeditør som vi kjenner godt. Han fann fram rette sorten posar, og vi fekk full kompensasjon for det vi leverte tilbake. For det overskytande kjøpte vi 4 kilo kaffi, Løfbergs Lila. Vi kjøper all vår kaffi på El-kjøp. Det var ei fryd å støvsuge då alt var i orden. "Feilen" med posen vi hadde brukt, var at holet var for lite.
Då eg skulle "betale" spurde kassadama om eg var mora til Margrete, ho hadde hatt henne som norsklærar i to år, fortalde ho.Før spurde folk om Margrete var døtra mi, no er det omvendt.
Så var det ei hylle på kontoret som måtte flyttast fram, og der var bakstykka lause. Nok ein jobb for handy-mannen.Godt alt som blir ordna. Eg fekk i alle fall både støvsuga og vaska i dag, så no er det gjort til helga.
Men eg har ingen som kan hjelpe meg med dei teknologiske problema mine. Til denne tid har det gått fint å rippe CD-plater inn på datamaskina, og så synkronisere dei over på MP 3- spelaren. Men no er det berre tull. Det går fint å få bøkene inn på maskina, men så blir det berre rot når eg skal ha dei over på MP3-spelaren. Eg kunne sjølvsagt ha høyrt dei på Walkman -det er berre det at eg har levert frå meg platene etter ripping. Får sjå kva eg gjer i morgon, då skal eg inn på biblio uansett, for vi skal ha styremøte der.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...