tirsdag, oktober 30, 2012

Vêrmelding 30.oktober - 2012

Klokka er ca 17.30 og ute er det mørkt! Temperaturen ligg og vaker kring 0 grader C - det overskya og opplett.
Nils står alltid opp litt før meg, og i dag då eg kom inn på stova kunne han fortelje at det hadde vore eit voldsomt jordskjelv. Eg hadde ikkje merka noko, enda eg låg vaken. Ikkje lenge etter kunne vi lese om jordskjelvet på nettet. Det merkelige er at slett ikkje alle har merka det.
I dag har det vore ein slik slyngardag. Etter at eg hadde vaska og tørka håret etc. tok vi oss ein tur til Vik. Første stopp var biblioteket der eg berre leverte i dag. Neste stopp var apotekeket der eg kjøpte broddar, så no reknar eg med at vi får berre vegar resten av vinteren. 279 kr kosta herligheita.
Det har kome ny Asia-butikk i gågata og eg måtte inn og sjå. Vareutvalet var ikkje imponerande, men eg håper mange handlar der, så dei slepp å legge ned. Då vil dei vel også ta inn fleire varer. Eg kjøpte litt småtteri, men treng ikkje all verda, og har dessutan litt av kvart på lager.
Då kulden kom berga vi inn Gullbusken som vi fekk til gullbryllaupet, men geraniane vart ikkje tekne inn. Dei var store og frodige, så vi kunne fått mange avleggarar. Det blir dessverre ikkje noko av, for frosten har gjort ende på plantane for godt. Dei må snarast mulig fjernast frå trappa der dei slett ikkje pyntar opp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...