onsdag, oktober 10, 2012

Vêrmelding 10.oktober - 2012

Klokka har passert 19.00 og det er ganske mørkt ute. Temperaturen er + 7 grader, det er vått og rått. Det har vore regnbyger i heile dag, så eg har ikkje vore frista til å gå ut. Det er mykje som skulle vore gjort i hagen, men orkar ikkje å styre ute så lenge det er så vått. I fjor fekk vi ei finevêrsperiode i november og eg håper på det same i år.
Nils fór ut etter frokost for å drage krabbeteinene og sette dei igjen. Eg var heime og pusla i huset, rydda, tørka støv m.m. Slikt som berre eg ser.
Nils kom heim med ca 30 krabbar og kokte 20 av dei. Det var lite mat i dei, men vi fann såpass mykje at vi vart ulysta. Særlig eg. Trur eg er litt allergisk mot krabbe også, ikkje berre hummar, som eg ikkje kan smake i det heile tatt.
Elles har eg vore noko sløv i dag, var ein travel dag i går, for meg som ikkje er van med så mykje sosialt liv.Og så mykje lyd. Men eg angrar på ingen måte at eg vart med på operaturen.

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Eg drøymer om krabbemåltid på steinbordet på Nesje, men no er det vel i seinaste laget.
Eidabesta

Besta sa...

Krabbe er kjekt å ete ute, så slepp ein rotet inne. I Trovågen sat vi alltid ute og åt krabbe og knuste klør etc med steinar-og let måsane rydde opp.
Eg toler ikkje så godt krabbe lenger. Hummar blir eg "dødsens" sjuk av, så eg har vel ein allergi eller intoleranse når det gjeld skaldyr.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...