fredag, september 21, 2012

Vêrmelding 21.september - 2012

Klokka er snart halv sju og sola skin ute. Det har vore fint vêr i heile dag, men det merkelige er at det har regna på samme tid som sola skin.Temperaturen ute er+ 10 grader C.
Eg var noko maroder etter den lange turen i går, så i dag har vi ikkje gått tur i finevêret. Før middag pussa eg vindu, støvsuga etc. Så var vi ein tur nedover på biblioteket, og på Amfi og handla. Då vi kom heim laga vi steikt sei til middag, og sidan det er ein av livrettane mine, har det ikkje blitt gjort mykje etterpå. Har site og lese i boka mi, for i dag fekk eg to spilders nye bøker med meg heim frå biblio, som eg gler meg til å begynne på.
Nils for bort på hi sida av fjorden og ville fiske litt. Det er så fantastisk å sjå att sola, trudde nesten den hadde slokna.
I morgon skal vi til Margrete og det gler vi oss til. Så vi kjem ikkje til å vere til stades når Kvivsvegen opnar. Har no sett heile vegen på begge sider av tunnelen før, så då er det berre sjølve tunnelen att. Men tunnelen gjennom Hjartåberga er ikkje ferdig, så vegen er ikkje heilt ferdig før den er på plass.
Ønsker alle ei riktig fin helg med mykje uteliv!
Bildet over tok eg frå parkeringsplassen på Amfi, slik at eg skulle få med snøen i fjella.
Bildet under er tatt frå Grepalia, der Nils passar eit hus mens eigaren er borte.
Begge bilda er tatt i 13-14-tida.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...