lørdag, juni 23, 2012

Vêrmelding 23.juni - 2012

Klokka er snart 20.00, det er lettskya, fint ver og +23 grader C. Ikkje ofte vi har hatt så fint ver på jonsokafta ! Det ryk frå eitt og anna bål, men mange held seg heime og grillar på altanen. 
Nils og eg har ikkje nokon tradisjon for jonsokfeiring , så vi held oss i ro. Det blir nok med "feiringa " i morgon, dessutan er vi stappmette av fersk sei som vi hadde til sein middag.
I dag har eg også vore ganske lat. Vi var nedover og handla litt før middag, og så reiste Nils og Hassan på sjøen, mens eg la meg på altanen med lydbok. Det var ikkje berre for moro skuld, for eg verkte i hofta og foten. Gikk ein liten tur i går kveld, men det skulle eg no tole. Ikkje noko å bry seg om, for det kjem seg att. Elles så har eg gjort litt husarbeid.
Karane fekk ikkje makrell i dag heller, men kom heim med mykje deilig sei, som skal fileterast og frysast. Den minste åt vi i dag. Blei fryktelig tørst, så no går eg i rute mellom to datamaskiner og drikkestasjonen på kjøkkenet.
Håper alle får ein fin kveld.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...