tirsdag, mai 29, 2012

Vêrmelding 29.mai - 2012

Klokka er no 20.00, sola skin frå nesten klår himmel, det blæs litt og temperaturen er berre + 11 grader. Med andre ord ganske kaldt.
Vi er nettopp komne heim frå Bulduks restaurant der vi har feira Amanda i lag med foreldre, søsken og besteforeldre. Det var pizza på menyen i dag. Ho skal ha bowling-selskap med venner og veninner komande sundag, etter at dei har fått ballettferie. Dei skal ha framsyning fredag og laurdag, vi skal på fredag.
Dagen i dag vart finare enn vi rekna med kva veret angår, så det vart litt uteliv både i hagen og på altanen.
Eg verkte i ryggen sist natt, men etter at eg kom meg i sving i dag, var eg god som ny. Så no ser eg lyst på det å bli ein flittig turgåar.
Eg hadde litt husarbeid som måtte gjerast i dag, men fekk meg ei stund på altanen etterpå-med lydbok. Mannfolka her i nabolaget er for det meste pensjonistar og dei har alltid mykje å prate om, vi damene er ikkje fullt så laid back som dei. Kjekt at dei kosar seg.
Sjølv om det er kjekt med sol, er ikkje dette veret noko særlig bra for alt som skal vekse og gro-slik er det berre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...