torsdag, mai 17, 2012

Vêrmelding 17.mai 2012

Klokka er snart halv seks, vêret i dag har vore kaldt og grått, og ut på ettermiddagen kom regnet -så då vart det innedag for oss. Vi er i den situasjon at vi bestemmer sjølve kva vi vil gjere. Temperaturen er no + 9 grader C.
Tenkjer på alle dei åra eg gikk i barnetoget med klassene mine. Det kunne vere både kaldt og vått somme år, men eg hugsar også at det vart varmt i ryggen på veg opp mot aldersheimen. Når vi gikk nedover den bratte Prestebrauta var det mange som miste sløyfene sine, og somme trakka skorne av den som gjekk framfor dei. Same kor det var, så likte eg å gå denne runda og vinke og helse på kjentfolk langs vegen. Såg meir kjentfolk den dagen enn heile resten av året.
Etter at eg slutta å gå i toget, og heller ikkje har barn eller barnebarn i bygda her, har eg ikkje brydd meg så mykje om å delta i feiringa av dagen. Like greitt å  vere heime og sjå TV, lese etc.
Det har vi gjort i dag. Har ikkje hatt verken kake eller anna godt heller, for den sorten har det blitt nok av dei to siste månadane.
Til middag i dag, fann vi fram nokre restar, så vi hadde god mat. Etterpå var det ein strekk på sofaen-Nils var stille så lenge at eg fekk lese ei heil plate av boka mi. Han hadde brukt mykje av føremiddagen til å filetere fisk, så eg var redd eg måtte til å lage fiskekaker i dag- DET slapp eg heldigvis. Men fisken ligg i kjøleskapet på vent.
No fekk eg ikkje til å legge blogginnlegget på Google Chrome heller. Heldigvis virkar Mozilla- enn så lenge.
Det har vore ein kald og våt vår, men eg kan ikkje hugse at påskeliljene har stått så lenge nokon gong før. 
Håper at de har hatt ein fin dag tross regn og kulde.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...