onsdag, april 18, 2012

Vermelding 18.april 2012

Klokka er ca 18.00, temperaturen er +11 grader og det er lettskya og fint ute. 
Eg sit inne og lengtar ut. Forkjølinga har berre blitt verre og verre til denne tid, så det er ikkje mykje eg orkar. 
Tok meg saman og gikk på styremøtet i pensjonistlaget frå  kl.13-15. Sidan har eg stort sett lagt på sofaen. Eg er ein veldig lite tolmodig pasient, for å seie det forsiktig. Og så har eg så mykje eg skulle ha gjort. Kan ikkje forstå kvifor eg vart forkjøla NO. Pensjonisttreffet på Velle skule måtte eg melde avbod til.
Ja,ja det er no slikt som går over, så det er berre å ta tida til hjelp. Ikkje skal eg på jobb heller.
Har eit par skriverier som eg må ha ferdig før morgondagen er over, men det går vel bra. Og så spørs det om eg får gå på kino i morgon og sjå den filmen som eg har reklamert så mykje for.
Time will show.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...