fredag, mars 09, 2012

Vermelding 9.mars - 2012

Klokka er ca 13.00, temperaturen er + 7 grader. I dag har det regna noko heilt forferdelig, det har ausa ned, men det er litt lettare mellom bygene. Får håpe himmelen få tømt seg.Nedanfor huset er det no heilt bert, og dei med godt syn, ser sikkert ein dott med snøklokker. Opp mot vegen ligg det enno nokre snøklattar.
Eg harbrukt det meste av føremiddagen til å støvsuge, vaske og rydde til helga. No skal vi snart lage middag, i dag blir det steikt fiskepudding av den heimelaga sorten.
Elles har vi ingen spesielle planar for helga, men det kan hende vi skal få knytta også TV-en til fibernettet med det første. Til det får vi hjelp av ein tidlegare leigebuar, som plar assistere oss når vi er litt bortkomne sjølve.
Elles les eg Anne B. Ragde si bok "Jeg skal gjøre deg så lykkelig". Så langt synest eg den er kjempeteit.
I dag kan vi gratulere den myndige jenta, Ingrid, på Eid med dagen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...