onsdag, mars 07, 2012

Vermelding 7.mars - 2012


Klokka er snart 13.00. Ute er det overskya, stort sett opphaldsver og temperaturen er + 8 grader.
Vi har allereie ete middag, sidan Nils skulle på møte i Eldrerådet klokka 13, og eg på kafé klokka 14.30 i lag med gode veninner.
Føremiddagen har eg tilbragt på kjøkkenet med å bake brød, vaske kjøleskap og elles vaske og rydde litt rundt omkring.
Som de ser er det framleis litt snø her hos oss, mest på baksida av husa, sjølvsagt. Nils prøvde å grave litt i jorda i dag, men det gikk ikkje så godt.
Elles vil eg oppmode alle til å sjekke Face Book i dag. Der er eit videoklipp med "Kjellen" Bigset på Bakk-Ola. Fleire av veninnene mine frå pensjonistlaget er med, mellom andre Marta Vatne (94) som var bibliotekar i Ørsta i mange år. Trur ho var den einaste som kom gåande til siste pensjonistmøtet. Journalisten i klippet er son til Arill Riise.Eg fekk ikkje til å legge klippet inn på bloggen, det var henta frå nettutgåva til Møre-Nytt og den abonnerer vi ikkje på.Så det var kanskje derfor?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...