torsdag, februar 09, 2012

Vermelding 9.februar - 2012

Klokka er 15.15, temperaturen er +3 grader, det er overskya og grått, medskodde i fjella. Snøen smeltar på vegane og er ikkje lenger kvit og fin. For ei stund sidan kom det noko som likna snø ned frå himmelen, men det er borte no.
Nils møtte som vara i Eldrerådet i dag og var borte i to timar. Eg sette meg til å legge kabal på datamaskina mens eg las Knausgård. Visste ikkje ordet av det før Nils var heime att. At eg legg kabal mens eg les, hjelper meg å konsentrere meg. Eg nærmar meg no slutten på boka, og er tilbake i privatlivet til Karl Ove. Og skildringa grip meg på samme måten som dei andre bøkene har gjort.
Før middag dreiv eg og støvsuga -gjer det ekstra grundig somme gonger. t.d. i dag.
Eg er glad for at eg fikk vere ute såpass mykje i går, for i dag fristar det ikkje å gå tur. Eg skulle visst hatt ein hund.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...